KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

Saman Oh! Saman

Saman Oh! Saman!!!... banyaknya aku kena saman!!~ (T______T)
Kira punya kira $$$$ RM900 duit aku melayang nak settle saman ekor ni..aduinnaaaa....
kononnya xmaw bayar la ni..tup..tup..kena settle gak..hahahaa...padan muka aku!~ :P
tapi seb baik skg ni diskaun 50% utk settle saman ni..igt SOGO je ke ade less??? saman pun ada less jugak taw!! :


selamat duit rm450..but.. RM450 lagi burn!! (T_________T).. tapi.. bukan aku y kuar duit.. my dad y settle semua..hukhuk...RM1050 lesap 2k settle saman ekor jea..hukhuk..sabor je la.. saman ekor yang 4 tahun lalu pun baru settle..aduii..

Moral of d story: Lain kali bila lalu jalan y biasa ade 'teropong' sila perlahankan kereta anda mengikut halaju yg di tetapkan.. EH?? betul ke aku ckp ni?? hahahaa... yang sebaik2nya.. berhati2 di jalan raya la kan..pandu cermat, jiwa selamat!!! ~

** sesapa yang xbayar saman lagi tu..cepat2 la g bayar skg..aku rasa ari ni last diskaun taw!! cepat!!jgn lambat!! hehehe...

No comments: