KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 26, 2011

Jumpsuit?? Orang rendang sesuai taK??

Sejak akhir-akhir ni, merata tempat aku pergi mesti ramai yang dress up dengan fesyen ni. Korang pulak? macam mana? pernah cuba tak?? ce cuba ce cuba

Teringin jugak aku tengok. berkenan, dan suka tengok dengan gaya tu. Nampak simple, tapi kalau kena dengan gaya, melatop habis!! Tapi bila aku tanya pendapat SAWO aku, dia cakap : 'macam baju tido jea'.. Hurm.. ni la lelaki.. tak de perkembangan langsung dengan dunia fesyen.. lain kali kalau bab fesyen mashion ni, jangan tanya lelaki ek, bikin panas jea..hahahahahahahah

Jumpsuit!! kegilaan dunia fesyen masa kini.. Siap dari atas sampai bawah.. tak payah pikir panjang.. tap payah risau nak padankan skirt warna apa, baju warna apa, seluar warna apa, top warna apa.. ambik jumpsuit, sarung kat badan anda yang comel tu, nah! siap!! hehehe,, cuma kena ambik masa untuk lilit shawl jea. tapi kalau nak lagi glamer pakai laa rantai-rantai yang cun-cun tu...pandai2 la korang.

Tapi kan, setakat ni, yang aku jumpa semua nya yang jenis-jenis tinggi.. hadeh~ ni yang tak boleh belah ni. Jenis yang RENDANG macam aku ni agak-agak sesuai tak?? hurm.. mana taw, bila aku pakai nanti, jalan-jalan keliling kedai dekat MID orang cakap aku ni teletubbies mana pulak.. hadeh!

jom layan beberapa pic yang aku rembat dari google:

~ Nah, cantik kan?? simple but nice!! aku suka bunga2 macam ni...~

~ hah! hambek ko, macam-macam gaya hade.. aku suka warna 4 dan 10..wawawa..hari ni jugak rasa nak g beli weh!!!- tapi kalau aku yang pakai, macam dalam gambar ni ke tak?? kalau tak, CANCEL la!~

~ warna biru to comel kan? agak2 kalau aku pakai nampak macam lisa surihani kea tak?? hahaha~

~ Nak warna kelabu tu satu!!~

~Tu dia...kemain no... lawa2..pandai padankan dengan shawl, belt, inner.. mak suka NYAH!! tu dia.. wedges dia..cantik weh!! kalau pakai macam ni untuk ke majlis konvokesyen agak-agak boleh tak?? aku pergi sebagai tetamu jea.. hurm,.sekali kena halau dek pak gard..muahahahahahah!!~


Ok! dah la..nak bersiap untuk merendek.. JOM?? jumpa disana...sana..sanaaaaa!!!

Papai!!

No comments: