KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Friday, June 3, 2011

Wedding Ceremony ~Zainab & Fakrurrazi~

Akhirnya...Cinta Bersatu ♥ | Aku hepi untuk korang berdua..
Dari Sekolah Menengah sampai sekarang, akhirnya Bersatu jugak... Aku jeles ni!!! hehee.. Alhamdulillah...

Jemputan kedua pada hari ini ialah rumah Nac... Seronok bila dapat jumpa kawan2 lama, cikgu2 masa sekolah menengah dulu... macam reunion la pulak.. Apa lagi bila dah jumpa, gosip la kerjanya. Biasalah, perempuan..

Perkataan pertama yang aan muncul.. "weh, ko bila lagi???" dan biasanya aku akan jawab.. "Aku tunggu semua kawan2 aku kawin, baru aku kawin".. Muahahaha!!! jawapan tak boleh blah. Padahal kalau boleh esok nak kawin! gedix! hahaha

Ni budak dua orang ni, memang banyak mulut, ada saja benda yang nak di gosip, di cerita, seronok aku dengan diaorang ni, dari dulu sampai sekarang, tak ubah2.. yang berubah ialah keadaan fizikal..hahahahah,,

(dari kiri) My cikgu!! Cikgu Sejarah! aku suka cara dia mengajar aku dulu, biasa kalau matapelajaran sejarah, memang tak boleh bukak mata, tapi, cikgu ni telah berjaya membuatkan mata aku terbuka, .. =D
Memang kecoh la bila dapat jumpa member2 lama. Tapi semuanya masih single, biasala, orang yang single ni la boleh merayap, kalau dah ada laki,bini, anak.. susah pulak nak merayap macam kitaorang ni..jangan jeles!..hehehe

Mana pengantin ni?? borak sakan sampai lupa pengantin..hehehe.. Cantik kan pelamin ?? warna putih memang cantik berseri. baju pengantin pun lawa, warna pun lawa! oh!! Mak suka NYAh!!!!

Amboi,,nac,yupi..Gelak sakan nampak..SWEET!!


Wah! handbag GUESS!! aku jeles! Nak jugak (guling2, hentak kaki)


Cantik kan pic ni?? pandai kameraman tu snap.. kecian budak kecik tu terkepit..hehehe..

Selamat pengantin baru Nac & Yupi., Aku doakan semoga korang berdua bahagia selamanya..Amin!

Papai~



3 comments:

HonEyBuNNy said...

happynya pengantin...

suka la...ne xsabar nak tawin neh...hehe

NinaAz said...

ha..tu laa..aku pun gedix nak kawin jugak ni..hehehee

alinac lover said...

BEST NYER