KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Friday, June 3, 2011

Wedding Ceremony ~Zulaini & Amir~

Mabuk daging !@#&&$$&&$%%((**...... Burrrr!!! Kenyang.. =D (sopan sikit)

Hari ni kepala aku sakit berdenyut2, mana tak nya ada tiga undangan kenduri kawin hari ni, tapi aku hanya sempat pergi dua tempat jea. lagi satu tak larat! muahahahaha!! perut pun dah penuh =/ lagi satu, jauh bebenor.. maaf yea sahabat. =(

Aku kagum dengan dengan kawan aku yang sorang ni.. Pelamin hias sendiri, baju kawin pun buat sendiri, sempat jahit manik lagi tu, bilik pengantin pun hias sendiri.. Wah3! memang bersungguh3 la.. Syabas10x, tak sangka pandai jugak ko jahit manik yea kat baju tu, lawa kemain. aku ingat mana la ko rembat.

Tema, kalau ikut pelamin ni, warna emas + putih.. Cantik kan??
Baju pun kemain lawonya, semakin kurus kawan aku ni.. jeles aku! wargh!!! hehe, baju ni mama dia yang jahitkan, manik2 bertaburan tu pulak, kawan aku sendiri yang jahit. Ambik masa jugakla nak siapkan manik tu dia cakap...
Barang hantaran ni pun dia gubah sendiri..
Sesi bergambar sebelum rombongan lelaki sampai.. =D
Gembiranya dia...Mr. Amir dah sampai.. =)
Lama jugak aku stay kat rumah dia. Nak tunggu rombongan lelaki punya pasal. Sampai jea rombongan, aku blah terus..

Selamat Pengantin baru Jue. Semoga Bahagia hingga ke anak cucu dan selamanya. Amin!

Papai!



2 comments:

alinac lover said...

TENSION AH TGK ORG KAWEN HAHHAA

NinaAz said...

tu la...tension giler..wargghhh!! hehee