KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, June 10, 2011

Modish! Mode House

Fall in love with Modish! Mode House!

Ceronoknya saye!!! baju caye dah sampai semalam! yea~ Thanks kak Juliana! akak memang sweet ah..hehehe..

Cantik tak?? Model dah cantik, pakai apa pun mesti cantikh.kih3.. aku jeles ni.. =P
Item tinggal satu jea, nasib aku sempat grab, Akhirnya felise5904 milik aku.. seronok jugak shopping online ni,.. lain kali nak shopping online lagi la..hehehhe..
Dah banyak kali sebenarnya aku usha MMH ni.. aku suka tengok dia punya dress, shawls.. Model2 pun lawa2, cun2 jea dengan dressing diorang,, dan semestinya aku jeles! hahahahaa... cuci-cuci mata..tak salahkan.. Aku dah tak ingat sejak bila aku Like page MMH ni. sejak dari tu la tiap kali aku online, aku akan cuci mata, tengok dress2 yang lawa2 dalam MMH ni..

Ikut hati, maw jea rembat semua.. Sabar2,,, sebulan sekali dah la..tapi aku rasa bulan ni dah lebih tiga kali..muahahahahaah!!!

Jom merendek dengan baju baru! hehe..

~Pucatnya muka aku..muahahahah!! Lupa pakai bedak! Lupa pakai lipstik! mak aii...semua lupa laa...kih3~

Sila la like page Modish Shawl ni.. betul aku cakap, items akak Juliana semua cantik2.. Blog pun ada.. Sila terjah Modish! Mode House (MMH)

Papai!


5 comments:

Dhea Ahmad said...

dear...cantek ar bag tuh.....gojes

NinaAz said...

hehehe....tq!

Anonymous said...

cntiknya baju..nk 1 leh??haha

~izan~ said...

wah adik..sgt gojes tau..cantik,akak suka!!!

NinaAz said...

adeh~ Biasa jea ni kak..hehehe...akak lagi gojes! =)