KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Tuesday, June 7, 2011

Wedding Ceremony ~Akmar & Azlan~

Majlis Perkahwinan yang terakhir untuk musim cuti sekolah pada kali ini.. Lega~ Pas ni aku dah boleh kembali bertungkus lumus untuk mendiet! Diet la sangat!!

Macam reunion geng2 Suksis la pulak ni... Hari ni Kawan satu platun masa zaman kegelapan dulu kawin. Memang gelap ah zaman tu. Mana tak nya, orang lain siap bawak payung lagi takut kena panas, Kitaorang?? haa..bawah matahari terik memancar tu siap kawad lagi.. terpekik terlolong..hehehe... Tapi sekarang sudah berada di zaman kecerahan dan berada di zon yang sedikit selesa.. =P

Alhamdulillah, dah sampai seru, kawin la kawan aku sorang ni.. Dua2 cikgu.. Satu sekolah pulak tu.. Jelesnya aku! =P Senang cerita satu sekolah ni.. yang tak senang cerita kalau lepas kawin, berjauhan.. sorang di KL, sorang di Sarawak.. ha..amacam BEST tak??? wawawawawa..Sadis!

Pasangan pengantin yang sama cocok dan sama padan
Pelamin dan barang2 hantaran
Sesi bergambar sebagai kenangan yang abadi
Sesi gossip setelah sekian lama tidak ketemu
Selamat Pengantin baru Akmar & Azlan, semoga hidup diberkati oleh yang Maha Esa~Amin!

Papai!



5 comments:

Azeanthy Paiman said...

nanti klu sis yg kawen,lupa jemput aa..hehe.

alinac lover said...

best nyer kawen

NinaAz said...

yanz: InsyaAllah =)

nadia ar-rumaisha said...

wahhh tahniah utk pengantin..psssttt baju dia unik ar..
berseri2 nina...hihihi

NinaAz said...

kak nadia: tu la, cantik kan baju dia..hehehe...