KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM

Sunday, July 22, 2012

Persediaan Kini Bermulaaaaaa...................

Assalamualaikum... Halo readers!!

Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...

Ya Allah, macam tak percaya jea. hari ni aku tetiba rasa nak tengok kalendar. Tilik punya tilik, kalau nak kira HARI, MINGGU, JAM, SAAT.. masih lagi panjang..masih lagi rasa terlalu lambat.. tapi bila dikira dari segi BULAN?... masa tu rasa tersangatlah dekat.. rasa macam dah terkejar-kejar pulak aku ni.. rasa macam tak percaya pun ada. adeh!

Apa pun, semoga Allah mempermudahkan urusan kami... Kami akan buat yang terbaik.. sebaik yang mungkin. :)

GET READY!!! Buat apa yang patut dulu hokeh!!!


Bride-to-be, InsyaALLAH.



No comments: