KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan 1433H

Assalamualaikum... Halo readers! Have you had your SHAKE today????

Salam Ramadhan buat semua. Alhamdulillah. Terima Kasih ALLAH kerana masih lagi memberikanku peluang untuk bertemu lagi dengan Ramadhan kali ini.

Alhamdulillah, puasa tahun ni adalah puasa yang pertama aku dengan HERBALIFE. Tentu sel-sel dalam badan aku melompat2 gembira. Semoga Nutrisi sihat yang aku masukkan dalam badan aku sepanjang Ramadhan ini memberikan aku tenaga untuk menjalankan tugas sebagai seorang guru dan semestinya tugas sebagai Hamba ALLAH di muka bumi ini. InsyaALLAH.

Selamat berpuasa untuk semua.. Istimewa buat insan yang teristimewa yang jauh dimata, Semoga dirimu cekal dan tabah mengharungi dugaan di bulan Ramadhan, Semoga diberkati dan dirahmati oleh yang Maha Esa. Sama-sama kita tingkatkan amalan secara istiqamah kerana ALLAH. Selamat beramal! :)

JOM PUASA DENGAN HERBALIFE!! :)




No comments: