KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 11, 2014

Kayla Beaute' dah tukar jadi Kaylena Beaute'

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Semenjak dua menjak ni, keywords untuk KAYLA BEAUTE' by LEUNIEY naik mendadak2 pula. hikhik. Makin femes produk leuniey sekarang ni kan...

TOP 3 gittew!


Mesti korang yang menyinggah kat belog aku semata2 nak cari testimoni pasal kayla beaute' ni bengannggg jea kann. sebab sikit pun aku tak de cerita pasal testimoni dalam ENTRI yang korang singgah tu. hikhik. Aku memang suka buat orang bengang punn. hakhak *minta ampunn yea!* 

BTW, ESOK cukup sebulan aku pakai produk leuniey taw! setakat hari ni, aku just nak bagitau korang yang sikit pun aku tak menyesal try produk leuniey tu. best giler kottttt. Memang ngam ngn kulit muka aku. Dari sabun pencuci sampailah eye booster, memang best giler2. 

Wink2! tak sabar nak buat pasal produk review taw! Buat masa sekarang ni, aku tak bersedia lagi nak review2 nih. tengok la sebulan dua lagi. *hah? lamanya!* haha. 

Tapi, korang jangan pulak bayangkan muka aku dah bertukar jadi macam KATE MIDDLETON pulak yea!! tak pun kulit secantik Rnadia Sabrina. Hakhakhak. Kalau bertukar cenggitu, confirm laki aku tak bagi keluar rumah. KAHKAHKAH!!! 

Sekarang ni produk leuniey dah tak pakai nama KAYLA BEAUTE' lagi taw. Dah tukar jadik KAYLENA BEAUTE' pulak. Itu aku tak tahu kenapa, yang aku pasti, dia cakap sebab engaged dengan nama company lain. Hikhikhik.


Credited to: InstagLeunieyNatasha

Whatever la kan. yang penting produk leuniey best! :) 

UPDATE: 
PREORDER/ORDER untuk produk KAYLENA BEAUTE' nie boleh hubungi iolss yea! -> 0193190117

TQ for reading! K Bai~    




9 comments:

Mizz Aiza said...

tunggu review dari nina.. :D

Zura said...

duta dia bini apek yerk

NinaAz said...

zura: bini apek founder

Nora Karim said...

kena tunggu la nina review ni... hehehe

Chic Na said...

nanti mesti cantik macam leuniey.. cepat2 buat review nina..

Unknown said...

buat entri review yer.. nk tgk hasilnye.. heee

Nina Mads said...

tak sabar nk baca review tu.. hehe

Ita Zeh @ Zaeta Zae said...

hehe sbb nama kayla tu saya da register atas nama Kaylaa Enterprise, sempena nama anak saya jg hehe

Ita Zeh @ Zaeta Zae said...

hehe sbb nama Kayla tu da register atas company lain, nama tu saya da ambi 2 thn yg lalu,atas nama anak saya Kaylaa Enterprise.