KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 11, 2012

Anjung Jelita Spa... Rileks, santai...

Assalamualaikum.. haalo readers!!!

Hari ni aku ingat nak buat appoinment dengan Serenity Spa. Teruja dengan ramadhan promotion yang berbaloi2, pastu body massage yang sangat2 best giler.. tapi sadis tul, tu laaa..sape suruh lambat call, kang dah FULL!!... wawawa.. dah la hari ni jea aku free. esok dah seharian kat PULLMAN untuk training herbalife. pastu isnin,selasa,rabu kerja, khamis dah nak balik kampung.. huhu.. tak dapet den nak bermassage2 kat serenity spa kali ni... :(

Nak tak nak, aku google jea kat website, kot2 ada beauty centre yang berdekatan. so, jumpa laaa beauty centre ni.. yang diberi nama... ANJUNG JELITA SPA & BEAUTY CENTRE. Semalam aku terus call, then buat appoinment terus untuk hari ni.

First time jejak kaki kat sini, tenang jea dengan suasana dalam spa ni. dengan bunyi air terjunnya, alunan muzik yang mendamaikan hati.. rileks jap rasa... :)

Anjung spa pun ada jugak buat promosi hari raya. Macam-macam pakej ada, rasa macam nak cuba semua pakej, kahkahkah. Tapi full body massage tak de.. (T_T), kecewa jap!.

Macam best jea JOGET HARI RAYA tue.. ada jacuzzi, aromatheraphy facial, manipedi dan body mask. Teruja nak try jacuzzi, tak pernah dengar dan tak pernah cuba. hehe

First, akak tu buat manicure. Aku tak pernah2 buat treatment kuku ni, jakun jap. bila dah siap manicure, dan bila aku tengok balik kuku kat tangan aku ni, tetiba rasa macam comel jea, bersih molek kejap, sebelum ni penuh dengan sel2 mati.. hahahha... lepas buat manicure, pedicure pulak. rendam kaki dalam bekas, pastu kena gosok2 kat tumit kaki.. haha.. best2.

Next, akak tu taruk mask kat seluruh badan aku, sejuk2 jea, lagi2 ada aircond kan. bagi mask tu kering, barulah kena lap dengan air suam.. segar2.. :) Kepala tak de lenguh2 bila time taruk mask ni, sebab katil ni ada lubang kat hujung, so, boleh taruk muka kat situ time kita meniarap. wah! terbaikkkk!! :)


Next, haaa.. part ni aku paling sukaaa... jacuzzi!! yeah! aku ingat macam manalah jacuzzi tu.. rupa2nya berendam dalam bathtab dan dapat rasa macam kena massage sikit2, massage dengan air, bukan dengan tangan. air tu tumbuk2 kat belakang, tangan, kaki aku.. hehehehe.. sambil berjacuzzi, sambil sengih sorang2.. hahahah :D
Last, Aromatheraphy facial. Facial macam biasa2 jeaa.. cuma yang lain sikit dari yang aku pernah buat sebelum ni, bila kena urut kat bahu dan muka. rasa segar bila kena urut dengan urutan yang lembut dan berpatutan .hakhak....

Okeh! Terima kasih Cik Bella diatas kelembutan cik Bella melayan saya dengan baikkkk sekali.. ekekekee... Nanti jumpa lagi yea!

Kalau korang nak try pakej2 yang ada kat spa ni, boleh la datang sendiri, betul2 tepi highway Kajang silk. dekat dengan KTM Kajang! :)

Papai! :)




No comments: