KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, July 15, 2012

Zero2Hero - Bukit Gambang Resort (7-8 Julai 2012)

Assalamualaikum... Halo readers!! Have you had your SHAKE today?????

Alhamdulillah... Hari ni 15hb.. kalau orang herbalife, mesti diaorang excited kalau 15hb.. sebab?? sebab hari ni! hari masyukkkkkk herbalifeeeeee!! boleh cek Maybank2u sekarang! :)

Alhamdulillah.. income kami bulan lepas agak ok, tergelincir sikit , tapi tak pe. NO PROBLEM. Income dalam Herbalife berdasarkan USAHA, kalau kita kerja keras, kita akan daaaappppaaatttt banyak mana yang kita nak..

OK. Nak cite sikit pasal zero2hero lepas.. Zero2Hero aku yang ke-2. Alhamdulillah! sangat2 excited dengan zero2hero kali ni. baaanyaak sangat input yang aku dapat dalam ni. kalau korang nak tahu apa yang kami belajar dalam zero2hero ni... korang mesti, WAJIB pergi next zero2hero bulan oktober ni. wajib tau!!!!! :)

Alhamdulillah.. walaupun 'spouse' aku tak de sama aku time zero2hero kali ni, dia ada di SARAWAK (jauh - ah, alasan.. hahahaha, jangan marah yea!) TAPI, ada tiga orang yang sama-sama aku, yang SERIUS mencari sesuatu dalam herbalife! serius nak tengok herbalife dengan lebih dekat lagi, serius nak makan produk giler2, dan SERIUS nak bantu raaaamai lagi orang untuk jadi leebih sihat,dan SERIUS NAK KELUAR DARI ZON SELESA!!.

Tahniah dydy, mazni dan Azam (adik aku) sebab buat keputusan untuk datang zero2hero!!! "You choose where you want to be three years from now!" TAHNIAH!!!!! TAKE YOUR DECISION AND ACTION!

ok, ni time dinner. muka aku time ni muka baru bangun tido *ops!kantoi* Balik dari World team training sempat lagi aku mengampai. tido tak hengat dunia, sedar2 pukul 8 dah. Hahaha... Tapi, excited tetap excited.!

Hari kedua. Training laaaagiii luar biasa.. Sharing DMO yang sangat2 banyak bagi input pada kami. Serius best gilerr... rugi sangat2 sapa yang tak pergi. Zero2hero ni, 3 bulan sekali jea. nak tunggu lagi tiga bulan? mak aih! lamanyaaaaaaa :)..
Alhamdulillah... Allah permudahkan segalanya, Aku semakin nampak apa yang aku nak dalam Herbalife sekarang.. Semoga apa yang kami impikan akan tercapai. Segala2nya TAK MUSTAHIL kalau aku STAY!STAY!STAY! dalam herbalife!!!!! let's grow together!!!!

Tahniah mazni, BUAT DECISION AND ACTION YANG LUAR BIASA after zero2hero!!... InsyaAllah Supervisor this month, Baru je complete qualify producer semalam. excited giler.. sangat2 obses utk turun berat badan. Alhamdulilah, dah turun 5kg! reshape giler! gogogogo 15kg more ok!!!!

Jom tengok video ni!! yang tak pergi zero2hero tu, sila rasa rugi.. hehehe.. sebab tak masuk muka korang dalam video ni.. muka kami ada kejap 0.05saat.. hahahaahahhaa


All the best! JUMPA LAGI NEXT ZERO2HEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

papai!!


1 comment:

herbalife malaysia said...

Hi. Produk herbalife memang efektif dan rasanya HEBAT!