KOUPUSANKU SOGIGISOM

KOUPUSANKU SOGIGISOM
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 21, 2013

Moms Couture Warehouse Clearance Up To 70% Off!

Assalamualaikum..  Halo readers! Have you had your SHAKE today??? 

Cuti sekolah dah nak habis dah wehhhh!!! rasa cepat gilers masa berlalu.. nak rasa panik pun hadooo. panik sebab apa pun tak tahu.. mabe sebab peyut ni dah makin membesar, so aku rasa panik! huhuhuhu 

Balik kampung hari tu, aku ada pergi KBMall, cari baju maternity, almaklumlah, orang lain perut jea kedepan, aku ni belakang depan membesar.. haaa. kang dah susah. Pening duk pikir apalah yang aku nak pakai nanti bila masuk kerja, semuaaa baju dah macam jadi balut nangka. Sobs! sobs! Tapi kan, pilihan kat KBMall tak ada sangat untuk ibu mengandung. huh. sadis. 

Hari ni aku bukak dashboard blog, ternampak iklan ni dekat blog All About Shopping and Sale! weeeeehoooo.. happy kejap. Location pulak dekat jea dengan rumah aku. So, boleh la cuba nasib ni, harap2 ada la yang berkenan nanti. :D 

Ada beberapa orang rakan blogger yang sedang pegnent sekarang kan??. hehe. Macam NORY, dah siap beli almari baby lagi uollsss! teruja aku tengok persiapan dia. mihmihmih. 

So, aku nak share lah dengan korang bakal momtobe pasal moms couture sale nih. hehe. Aku mabe sabtu depan baru pergi sana sebab sekarang husby ada kat Sarawak, Khamis ni baru balik. hehe.



Lokasi: No G-4-G, Putrawalk, Bandar Putra Permai 
Sri Kembangan, Selangor 

Tq for reading! k bai~    




6 comments:

Cho Zila said...

Setengah orang ngandung xyah beli baju maternitypunkan... jeles akak tengok...
Tapi mengandung x selalukan mst nak rasa der baju ngandung

NinaAz said...

Kak cho zila. Org xnaik badan xp kak. Mcm nina ni mcm kena pammm dahh. Hahaa. Xmuat dah baju2 semua

Nora Karim said...

oklah tu preggy kan... kalau cam akak ni tak preggy tapi badan bagai di pam2 camano?! huhuhu

Nina Mads said...

bestnya kalau dh preg.. mcm2 baju boleh pakai walaupun perut makin besar kan

Chic Na said...

suka tengok org pakai baju pregnant.. cute.. hee..

QasehnyaRania said...

mcm best je. boleh la pergi cuci mata. hihi